joi, 18 septembrie 2014

Oamenii strazii

De curand am încheiat o noua campanie în care s-au strâns haine pentru oamenii străzii.
Ce mi-a venit cu asta? întreabă unii.
Să vă spun drept, nu ştiam să explic până de curând, dacă m-ar fi întrebat cineva...Altă dată nici nu-i vedeam, sau dacă vreunul îmi cerea ceva, întorceam capul în ală parte şi treceam mai departe.Obişnuiam să gândesc că i-aş întreţine situaţia, şi aşa deplorabilă, dacă aş contribui la menţinerea rolului său de cerşetor, răspunzând...cererii.
Acum merg mai mult pe jos şi...îi văd.
Chiar cineva se întreba, în timpul campaniei, cum vom găsi oamenii cărora să le dăruim obiectele strânse. Daca şi tu te întrebi asta, fă o plimbare pe stradă. Pe jos .
Mergând cu maşina, ar fi greu să mai observăm lucrurile din jurul nostru...Dar când o iei la pas, lucrurile se schimbă, începi cu adevărat să vezi viaţa din jurul tău şi - bonus! - mai ai şi ocazia să reflectezi asupra ei. Când nu mai eşti preocupat de tipul grăbit din spate care te claxonează din spate, în delir, sau de ""visătorul"" care nu acordă prioritate, cănd poţi, relaxat, să te opreşti oriunde vrei fără a căuta loc de parcare, atunci ai ocazia, în mers, să te relaxezi. Şi să observi.
Astfel, am observat oamenii străzii, copiii, bătrânele de la biserică, bărbaţii care dorm pe cutii, cerţetorii. Nu mi-am permis să-mi fie milă de ei, asta costă scump! Am simţit clar, observâdui-i, că la un anumit nivel sunt suflete conştiente care, privite dintr-un anume unghi, sunt excact acolo unde trebuie să fie. Deci i-am privit şi îi privesc cu respectul cu care simt că unele fiinţe se încarnează şi aleg o viaţă de dificultăţi doar pentru a trezi compasiunea, chiar şi într-un singur suflet.
Şi, cu această doză de respect, le-am oferit ocazia să îşi facă treaba pe deplin... 


Cu drag,
Cristiana Dragomir 

Terapeut holistic & Coach
(Light Healing, ThetaHealing, Angel Healing)
Tel: 0746 165 813
E-mail: cristiana.dragomir999@gmail.com
Youtube:CRISTIANA DRAGOMIR 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu