joi, 16 iulie 2015

Soul Healing Art


   De cativa ani am reinceput sa pictez (o activitate care imi placea mult in copilarie) si acum ador relaxarea si desfatarea momentelor mele "artistice". Inspiratia imi vine de obicei dupa o meditatie, cand simt sa aduc intr-o forma mai fizica imaginile si energia pe care le simt/vad atunci.
M-am jucat mai nou si cu obiecte de arta decorative, caci am vazut bucuria pe care o am cand imi pun florile nou-primite intr-o vaza cu o anumita energie.
In timpul workshop-urilor de arta sacra la care am participat am putut sa observ efectul vindecator pe care arta il are asupra oamenilor, atat asupra celor care o creeaza cat si asupra privitorilor.
Asa s-a nascut proiectul SoulHealing Art, care ma ajuta sa exprim prin obiecte de arta energia frumoasa care ma inconjoara si cu care intru in contact in momente de interiorizare.
Si pentru ca deja casa mea s-a umplut, acum le pun si la dispozitia voastra, pentru a va decora casele sau oferi drept cadouri prietenilor; le puteti cere aici sau pe e-mail la eurynome999@gmail.com.

Foloseste butonul BUY NOW pt a comanda si scrie-ne la eurynome999@gmail.com pentru a ne transmite adresa de livrare si articolul dorit.
Pret/buc: 99 lei.


In curand produsele vor fi afisate si in magazinul SOUL HEALING ART (folositi butonul FOLLOW din dreapta sus pentru a fi la curent cu afisarea produselor in magazin).
Pana atunci, le vedeti aici dedesubt:

 CONFIDENCE

Partea din fata expune emisii solare si stelare
Partea din spate  - Galaxii interconectate










TRANSCENDENCE


            Motive solare si
    pre-crestine
















GROUNDING














COSMIC















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu