joi, 11 mai 2017

O discutie cu Zalmoxe la Polovragi


"De multa vreme ma simt conectata cu portalurile energetice ale Terrei. Simt ca sunt conectate intre ele, intuiesc cum comunica, asemenea chakrelor corpului uman.  La fel ca si sistemul energetic uman, atunci cand unul dintre centrii energetici ai terrei se aglomereaza si se blocheaza, lucrurile pe planeta incep sa functioneze dizarmonios, nu doar in zona in care este localizat acel centru, ci si in alte zone conectate cu el.
De aceea este necesar ca acesti centri (vortexuri de energie) sa fie periodic curatati, la fel ca si in cazul oamenilor, pentru ca energia sa poata curge armonios intre ei.

Una dintre ocupatiile mele este sa „monitorizez” acesti centri si, din cand in cand, sa intervin in zonele in care este necesar.
Cele mai puternice vortexuri energetice de pana acum le-am descoperit in Romania, singura tara din lume despre care se stie ca are toate cele sapte chakre corespondente celor din corpul uman, dar si multe alte zone de vortex energetic puterince, portaluri interdimensionale de mare forta care aduc energii magnifice pe Pamant. Adesea in astfel de zone au fost detectate deviatii ale campului bio-magnetic, masurabile cu aparate de specialitate, dar si aparitii extraterestre, precum si disparitii umane „inexplicabile”.
Una dintre aceste zone puternice este aproape de Targu Jiu, unde se afla Pestera lui Zalmoxe. M-am simtit ghidata sa vizitez aceasta pestera, cineva mi-a spus despre ea si am simtit descarcari de energie, ca fiori, in tot corpul, asa ca am ales sa merg chiar in preajma Pastelui.
Pe cand ma apropiam, fara sa stiu cu exactitate unde se afla pestera, am vazut o energie puternica si pura curgand printre doua culmi muntoase care formau un V. Am simtit energia curgand si rotindu-se cu putere acolo, in timp ce conduceam in acea directie , si imi era aproape dificil sa mai stau in masina.
Am lasat masina pe dreapta, m–am apropiat, si, intreband oamenii locului, aflu ca pestera se afla chiar intre acele doua culmi, la baza uneia dintre ele. Am asteptat un pic la intrare, apoi ghidul pesterii ne-a primit inauntru. Am inaintat putin mai departe de grup pentru a ma putea conecta cu acela care ma chemase acolo.
Zalmoxe m-a intampinat intr-un nimb de lumina care emana din spatele lui, radiind din si prin el.
„In sfarsit, ai venit!” s-a bucurat el, surprinzandu-ma cu faptul ca ma astepta nerabdator si cu bucurie. Mi s-a aratat ca un batran cu par lung si barba alba, putin asemanator cu Merlin, dar energia emanata era a unui barbat puternic, in floarea varstei, de o forta interioara impresionanta. Nici chiar printre ingeri nu intalnisem o energie asemanatoare (poate doar ceva similar la Arhanghelul Mihail). El, insa, fiind mai conectat cu Pamantul, avea inca aspecte ma telurice in exprimare energetica.
Ce a urmat m-a coplesit! Vocea sa era asemenea unui tunet ce se rostogolea cu forta din zagazurile cerului. Nu atat asurzitoare, cat puternica si ferma, supra-umana. Genul de exprimare care nu lasa loc de obiectii sau nesupunere. Desi fata de mine era iubitor si chiar tandru, fermitatea este energia de baza din exprimarea sa.  
M-am simtit ca acasa, cunosteam acel loc. „Tu ai fost aici dintotdeauna”, imi spune el, ca raspuns la senzatia mea. Simteam si eu la fel, dar am cerut clarificari.
„ Tu esti energia feminina a cestor locuri” adauga el.
Mergeam prin pestera, simtind locul, dar si puterea „stapanului casei”, stand cu atentia permanent in interior, pentru a-i putea receptiona toate mesajele. Pentru cei care nu stiu, pestera Polovragi este locul unde Zalmoxe s-a retras vreme de trei ani pentru a medita, timp in care dacii l-au crezut mort; apoi a reaparut cu o noua forta si a fost ridicat la rang de zeu datorita energiilor speciale pe care le vehicula.
Simteam din parte lui adoratie si respect. Da - adoratie - si asta ma surprindea un pic. Imi cunosc aspectul regal, latura mea de Fiinta Multivers, dincolo de corp si de toate aspectele si definitiile. Dar nu stiam ca si el ma VEDE.
„Eu te-am urmat dintotdeauna”, a completat el, sesizandu-mi surprinderea interioara.
Inainte sa ajung la Polovragi am simtit intuitiv ca el a fost conectat cu (si a venerat) o energie feminina care l-a ghidat si completat pe parcursul incarnarii lui pe Pamant. Desi cred ca nicaieri nu se face referire la asta, am simtit clar ca asa este. Ajunsa „la el acasa”, mi-a confirmat si clarificat aceste intuitii.
Voi face o paranteza pentru a explica ceea ce vrea sa spuna cand mi se adreseaza. In aspectul meu uman, sunt o femeie de 33 de ani, terapeut, conferentiar si autor de carti de spiritualitate. Dar toate acestea sunt roluri pe care mi le-am asumat in mod constient pentru a aduce si sustine in lume anumite energii care sunt dincolo de aspectul si de rolurile din planul fizic. In esenta, sunt una cu pulsatia care sustine Creatia, energia vietii care anima si misca totul si care se exprima pe planeta intr-un mod preponderent feminin, acum. In alte dimensiuni sau colturi ale universului am alte moduri de exprimare, dar aici asta este esenta mea. La acest aspect face referire si Zalmoxe.
El fiind unul dintre cele mai puternice (si constiente) spirite care s-au incarnat in aceste locuri, este conectat cu si ghidat de aceasta energie. De aceea, cand mi se adreseaza cu „Tu esti”, el se refera la aspectul meu energetic si nu la cel fizic, deci nu la rolul din aceasta incarnare.
Am continuat periplul prin pestera, dorind sa aflu ce perspectiva are asupra modului in care noi am interactionat cand el era in forma fizica. „Ai fost incarnata in multe femei.”, mi-a raspuns el. „Esti Regina mea”, a completat, aproape galant, cand m-am asezat pe „Scaunul lui Zalmoxe” din pestera. Intr-adevar, un sentiment regal m-a cuprins cand l-am revazut.
„Eu te-am urmat dintotdeauna”, a mai intervenit el, in timp ce energia rula prin tot corpul meu, starnindu-mi frisoane. Se referea, bineinteles, in toate aceste replici, la energia feminina non-fizica despre care v-am povestit mai devreme si nu la aspectul meu uman.
Am fost impresionata de forta si smerenia sa cand imi spunea aceste lucruri, nu ma identificam cu rolul meu uman sau cu vreun alt rol, atunci cand il ascultam, ci lasam energia care sunt sa treaca prin corpul pe care il am. Stiam ca se refera la energia care anima tot ceea ce este, inclusiv corpul numit Cristiana. Pentru a confirma, a adaugat „Tu esti flacara inimii mele” (referindu-se la Energia Vietii - cea care anima inima – in termeni laici).
Imi e chiar si acum dificil sa scriu aceste lucruri, stiu ca ele sunt interpretabile si uneori dificl de explicat, dar am credinta ca oamenii care iau contact cu acest text sunt de buna credinta si suficient de maturi spiritual si vor putea sa inteleaga esenta a ceea scriu; si ca nu este vorba de nicio intentie de preamarire a „personalitatii” mele. Aceeasi energie este in fiecare din noi, deci nu ma consider cu nimic speciala.
„Lasa-i pe oameni sa te vada!”, a insistat el, stiind ca mereu am evitat sa vorbesc despre aceste lucruri. Chiar atunci, grupul cu care intrasem in pestera m-a ajuns din urma si eu ma strecurasem intr-un con energetic pentru a putea sta in continuare cu atentia concentrata la el. Uitandu-ma la oamenii care treceau, am constatat ca intr-adevar nu ma vedeau nici fizic, dar el se referea la a ma lasa vazuta in esenta a ceea ce sunt.
Urmarind grupul de langa mine, i-am cerut parerea despre situatia actuala a Romaniei, dorind sa vad cum priveste el lucrurile din tara. „Lasa-i, isi fac treaba!”, mi-a raspuns, detasat. Am simtit intelepciunea transcendentei in vorbele lui.
„Dar ce spui despre bogatiile Romaniei, despre felul cum sunt folosite resursele?” am aprofundat eu. „Totul este pe calea lucrurilor; totul este bine asa cum este.”, mi-a raspuns el cu aceeasi siguranta, aratandu-mi sau confirmandu-mi jocul de roluri pe care fiecare popor si fiecare suflet il face pe pamant. Am zambit, stiind de mult ca asa este…Se simte fain totusi cand ti se confirma asta si de catre paznicii locului, asa cum este Zalmoxe.
La capatul pesterii am trecut de bariera si am simtit sa pun mainile pe pamant. Am vazut prin palme un imens cristal verde vindecator in interiorul pamantului, care radia in toata zona. Am „intrat” in centrul lui si am radiat energia din el in jurul intregii planete. Orice energie poate fi amplificata din centrul ei. Romania are puterea de a echilibra intreaga planeta.
Astfel, discutia noastra s-a incheiat, iar el s-a retras in plan energetic, lasandu-ma sa fiu atenta la ghidul grupului, care explica despre o componenta istorica a locului. Am continuat spre iesire, simtindu-i prezenta si indrumarile si in restul calatoriei. Si chiar acum, cand va scriu, priveste peste umarul meu drept cuvintele cum se astern pe foaie.
Multumesc!  

PS: La finalul acestei scrieri, cand am cautat o fotografie cu el pe internet, am gasit pe ea numele Zamolxe. Am fost tentata sa il corectez si in text, crezand ca poate am inteles eu gresit. Mi-a indicat sa las numele Zalmoxe, cu l inainte de m."


Fragment din cartea Sa crezi in miracole, de Cristiana Eltrayan.


Comanda cartea in avans, folosind butonul Buy Now si bucura-te sa fii printre primii care o vor primi la lansarea ei! Lasa-ne datele de livrare la email eurynome999@gmail.com si iti trimitem unul dintre primele exemplare, in curand!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu