vineri, 26 mai 2017

Noi energii in inima Pamantului


In orasul meu am un loc preferat unde merg pentru curatare si reincarcare energetica: un deal care imi permite sa privesc tot orasul si imprejurimile, in timp ce valuri de energie pulseaza, curgand prin corpul meu. Sunt sigura ca aceasta actiune este benefica atat mie, cat si locurilor spre care privesc din varful dealului.
Intr-una din zile, am mers pe acel deal si am avut intuitia sa ma opresc in mai multe locuri n padure, pe parcursul urcusului meu. In fiecare loc ma opream si meditam si fiecare oprire imi oferea noi informatii si revelatii. In ultima dintre aceste opriri, chiar pe varful dealului, am simtit sa ma centrez foarte bine sis a-mi urmaresc, prezenta, energia cum curge din centrul Universului pana in centrul Pamantului, unind inima Universului cu inima Pamantului prin centrul energetic al inimii din corpul meu uman. Valuri bogate de energie curgeau inspre Pamant, recalibrand, in acelasi timp, corpul meu.

In aceasta curgere de energie, atentia mea a fost atrasa catre centrul Pamantului. O viziune interesanta a aparut, viziune pe care la inceput aveam dificultati in a o intelege. Vedeam Pamantul dezumflandu-se, asemeni unei mingi de plaja, pe masura ce energia iesea cu presiune din cei doi poli. Recunosc ca asta mi s-a parut bizar la inceput… Am intrebat ce se intampla si mi s-a spus sa privesc sis a las, doar, energia sa curga prin corp catre Pamant. Apoi, pe masura ce planeta se “aplatiza”, asemeni unui balon dezumflat complet, noua energie care curgea din centru Universului catre centrul ei incepea sa o umple la loc, exact asa cum ai umfla o minge de plaja. Planeta se rotunjea la loc, se umfla si emana o noua vibratie. Am lasat energia sa curga, doar observand, pana am simtit ca este suficient. Apoi, atentia mea s-a indreptat din nou catre inima Universului, apoi catre corp, si usor-usor am inceput sa revin total cu atentia in corp, pregatita sa cobor spre casa.
Pentru multi, acum, lucrurile se accelereaza, multe lucruri uitate ies la suprafata pentru a fi “expulzate” si inlocuite, asemeni imaginii cu mingea si Pamantul. Tot ce trebuie sa facem in aceasta perioada (mai 2017 – n.a.) este sa avem rabdare si apreciere pentru tot ceea ce se petrece.

Pentru ca, oricum, lucrurile isi urmeaza cursul si totul este bine asa cum este…" Fragment din cartea Sa crezi in miracole, de Cristiana Eltrayan.







Comanda cartea in avans, folosind butonul Buy Now si bucura-te sa fii printre primii care o vor primi la lansarea ei! Lasa-ne datele de livrare la email eurynome999@gmail.com si iti trimitem unul dintre primele exemplare, in curand!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu