miercuri, 16 aprilie 2014

ThetaHealing - vindecare cu Dumnezeu



Tehnica ThetaHealing am primit-o stand in meditatie, acum cativa ani: m-am trezit urcand brusc intr-o lumina infinita si ramanand suspendata acolo, fara a gandi. Drumul a implicat traversarea mai multor planuri, unele cu peisaje cosmice, altele cu fiinte ce pareau umane, dar la capat, insfarsit, Lumina si...linste.
M-a marcat acea meditatie, una dintre cele mai puternice de pana atunci, dar nu stiam ce mi se prezentase.
La cateva zile, gasesc cartea ThetaHealing si, cand o deschid, meditatia "mea" era pe primele pagini: se numea Inaltati-va la Atoatecreatorul! Oau, mi-am zis, deci Acolo am fost! ma simteam prea mica sa fi fost chiar Acolo, dar, cu toate astea, simteam ca am dreptul sa fiu.

Am citit cartea cu nesat, uluita de simplitatea si acuratetea tehnicilor de vindecare descrise: caci se arata clar cum in acel plan al luminii se pot modifica toate realitatile noastre si se pot face vindecari instantanee, si, pe masura ce practicam exercitiile de acolo, ma simteam imediat mai...usoara (light.er).Hotarata, am intrat pe internet auzind ca sunt si cursuri, si - ce sa vezi - era unul chiar peste doua zile (!), numai ca era pentru avansati. I-am scris imediat organzatoarei rugand-o sa ma lase sa particip, povestindu-i ce am practicat inainte si cum am primit tehnica Theta. M-a primit!
De atunci, am inceput sa includ tehnicile de ThetaHealing in practica mea zilnica si in sedintele cu pacientii si s-a dovedit...miraculoasa! Nu doar pentru ca opereaza modificari la nivel de subconstient, la nivel genetic, la nivel de suflet si nu numai, dar si pentru ca, practicand mai des,  ajungem sa ne mentinem cat mai aproape de Sursa Creatiei, invatam sa ramanem "bransati" intr-o stare de ascultare, parca mereu cu urechile ciulite sau cu atentia fixata spre a primi mesajele Fortei care ne hraneste, ne indruma si ne vindeca. Pentru mine, acesta a fost cel mai mare dar...

Mai multe informatii despre vindecare alternativa si stil de viata sanatos gasesti si in cartea PASI PENTRU O VIATA SEDUCATOARE
Comanda cartea aici

Cu drag,
Cristiana Dragomir
Terapeut armonizare energetica
( Vindecare cu lumina, ThetaHealing, Angel Healing)
Tel: 0746 165 813
E-mail: cristiana.dragomir999@yahoo.com 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu