joi, 18 februarie 2016

Anularea gandurilor sau cum am primit o lectie despre compasiune

     
      Din cand in cand cand sunt epuizata, mai trimit cate un gand-sageata. Stiti, genul ala de gand pe care ai vrea sa il chemi imediat inapoi pentru ca daca si-ar atinge tinta ar face ravagii intre voi...
Asa intr-o seara, de curand, ma surprind cum de zor "melițam" pe cineva in gând. Și pe când mă întrebam mai abitir "Cum poate sa ..." si " De ce..."s.a.m.d., aud deodata raspunsul, cu o blandete care m-a adus la tacere: " Nu stie...". 

      Crezand pentru un moment ca e mintea mea, m-am oprit sa vad daca "aud" bine. "Nu stie...", imi repeta ingerii, explicand telepatic ca persoana care ma sâcâia acționa așa pentru că ăsta era singurul mod de relaționare pe care îl cunoștea. Și, deodata, îngerii îmi arată cum o mică fată, aceeași persoană acum "micșorată", ca o fetita inca neinvatată, statea in fata mea ca un copil incepator, nestiutor, aruncat in valtoarea lumii...Oare de cate ori nu m-am simtit si eu asa cu ani in urma? Incercand sa transmit un mesaj din care oamenii intelegeau uneori altceva, sau avand intentii bune dar obtinand reactii opuse...
     "Nu stie", mi-au repetat ei, sa se asigure ca am priceput, si un val de compasiune a venit ca un balsam, curgand in mine, apoi intre noi. "Iarta-ma", i-am spus, realizand ca niciodata nu e bine sa gandesti ceva despre cineva pana nu-i stii adevarata si intreaga poveste.
Si, oare, putem noi sti intreaga poveste a cuiva, de la inceputul timpului si pana astazi? Putem noi oare cunoaste experientele, traumele si invataturile care il determina acum sa reactioneze asa? De vreme ce nu putem, e limpede ca orice judecata la adresa lui trebuie anulata. Cel putin asta am cerut eu imediat ce am realizat: sa fie anulate toate gandurile mai aspre pe care le-am emis fata de acea persoana si efectele lor, de pe toate liniile. Ca un fel de UNDO transmis Universului, care ne urmeza intoteauna intentia. 

Cu drag,
Cristiana Dragomir Eltrayan

Terapeut holistic & Life Coach
Tel: 0746 165 813
E-mail: cristiana.dragomir999@gmail.com
Youtube:CRISTIANA DRAGOMIR ELTRAYAN 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu