marți, 29 iulie 2014

Tu cum alegi ceea ce mananci? - Hranirea intuitiva si energetica


Un fragment ce descrie modul in care poti simti intuitiv ce ai nevoie sa mananci si ce vine din nevoi emotionale. Fragmentul face parte din cartea RETRAGERE IN CAMERA OBSCURA - O EXPERIENTA MISTICA PLINA DE LUMINA:
"Analizându-mi sistemul, am constatat că, deşi corpul emoţional era chiar încântat face această pauză de hrană fizică, totuşi corpul mental se lupta încă cu o convingere colectivă de genul „Dacă nu mănânci, slăbeşti“ sau, şi mai profund, „Dacă nu mănânci, mori“.
Astfel, deşi aveam perfectă încredere în sistemul pranic şi deşi simţeam efectiv cum prana curge prin mine şi ma hrăneşte şi fortifică în timpul exerciţiilor speciale pe care le făceam, touşi valul acestor convingeri colective pe care la simţeam plutind în peste 50% din grup dar şi în propriile celule îmi crea disconfort şi, uneori, senzaţie de foame sau slăbiciune. Nu reuşeam găsesc cheia prin care „debranşez“ de la mentalul grupului, unde vedeam plutind arome de hamburger (nu am avut de ani de zile tendinţa spre un astfel de aliment şi, de altfel, mi-au displăcut chiar şi în perioada în care încă nu devenisem vegetariană!), brânzeturi de toate tipurile, ouă ochiuri şi alte asemenea.

Vedeam plutind prin faţa mea sau chiar pe papilele gustative, alimente pe care nu le-aş fi consumat în veci, pofte pe care le identificam clar ca nefiind ale corpului mei şi care, totuşi, uneori tindeau copleşească. Era ca şi cum, fiecare, la un anumit moment, devenea un bucătar chef iscusit, rulând în minte reţete, care mai de care mai savuroase... într-o întâlnire în care mâncarea era exclusă![...]
În Darkroom însă, aspectul a putut fi rezolvat doar printr-un dialog permanent cu Sinele şi corpurile mele, întrebând pe fiercare dacă şi câtă nevoie are de hrană fizică. Acest sistem de testare se face cu „testul respiraţiei“, pe care l-am predat apoi în toate workshop-urile mele, căci s-a dovedit de o acurateţe fantastică.
Nu îl voi detalia aici, ca nu abat de la temă, dar pot spune pe larg orice informaţie provenită din corpul nostru sau dinafara poate fi verificată şi cuantificată procentual (prin întrebări de genul „Corpul meu fizic este hrănit cu prană în proporţie de... x%“ ). Respiraţia noastră ne întotdeauna răspunsurile corecte, provenite de la Sinele nostru Divin, scutindu-ne astfel de multe activităţi inutile sau chiar dăunătoare. Acest test dă rezultate numai în relaxare (!) .
Odată verificat şi confirmat faptul eu sunt hrănită şi că sistemul meu se află în condiţii bune, puteam alege liniştită ignor cu încredere toate celelalte semnale provenite din exterior (dorinţe colective) sau din memoria celulară, menţinând intenţia pentru acel moment decid fiu hranită doar cu prana şi suc de fructe şi îmi menţin toate sistemele în echilibru în acest fel."
Gasesti cartea aici.

Vrei sa afli mai mult despre energie si sanatate? 
Vino la curs, pe 30.nov 2016 (click pe foto):

Cu drag,
CRISTIANA ELTRAYAN
Terapeut holistic & Life Coach
Tel: 0746 165 813
E-mail: eurynome999@gmail.com
Youtube:CRISTIANA ELTRAYAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu