miercuri, 11 septembrie 2013

Mila vine din ego



De-a lungul vremii, experientele cu cei care au fost ajutati prin mine au fost diverse si - unele -  stranii.
Mi-am inceput "activitatea" cu entuziasm si cu dorinta de a ajuta si a "face bine" si nu am precupetit niciun efort in acest sens.Dar pe parcurs am remarcat fenomene stranii, care pareau mai mult sa imi ingreuneze viata decat sa mi-o bucure.
Hmmm...asta nu-i a buna!" mi-am zis.Si am tot studiat si ras-studiat procesul, experimentand tot felul de stari si situatii nu tocmai imbucuratoare, pana cand astazi pot puncta, cucertitudine, cauza acestei manifesari: in spatele intregii mele actiuni, a bunavointei fata de oameni si a lucrului cu ei se ascundea...MILA.
"Este un lucru nobil', vor spune unii, "si chiar plin de altruism."...Asa poate parea .
Dar daca mergem pe firul acestui sentiment pana in strafundul sufletului nostru, vom constata ca originile milei nu sunt chiar atat de luminoase, cum nu sunt nici rezultatele ei...
Caci la baza acestei reactii fata de semenii nostri sta o convingere foarte alunecoasa, care pe ei nu ii pune deloc intr-o lumina buna, dar pe noi, MILOSII, ne ridica pe un piedestal:
NE E MILA DE CILALTI DIN CONVINGEREA CA NOI PUTEM SI EI NU!
Asta inseamna ca, fara sa ne dam seama, privim situatia in care celalalt se afla ca pe un rezultat al lipsei sale de putere, ceea ce il minimizeaza si slabeste in raport cu noi - cei ce parem sa avem solutiile la problema lui.
In mod opus, a constientiza ca persoana din fata noastra A ALES sa experimenteze situatii mai putin placute din care sa invete TOCMAI PENTRU CA ARE PUTEREA sa le depaseasca si, poate, sa ii ajute pe altii in lectii similare, este un mod mult mai armonios de a o ajuta sa-si rezolve dilemele.

Caci o astfel de constientizare, cand se intampa in noi insine, nu numai ca ne fereste de capcana egoului (EU POT CEVA CE TU NU POTI SI DE ASTA MI-E MILA DE TINE), dar se proiecteaza frumos si asupra celuilalt, scotand la lumina resursele pe care le are de a-si depasi conditia...

Cu drag,

Cristiana Dragomir
Consilier dezvoltare spirituala si vindecare energetica
Tel: 0746165813
E-mail: eurynome999@yahoo.com
Facebook: CRISTIANA DRAGOMIR (cristianadragomir999)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu