joi, 15 octombrie 2015

Perceperea realitatii celor din jur - cum e sa te simti "in corpul altuia"


Am gasit de curand intr-o carte o explicatie clara a ceea ce se intampla in cadrul sedintelor mele de terapie, o descriere ordonata in cuvinte pe care le caut de mult. O vreme chiar am evitat sa explic intru totul modul cum imi parvin informatiile intuitive, pentru ca procesul mi se parea straniu, inedit si chiar ciudat...caci niciun curs pe care l-am urmat in domeniul terapiilor alternative si energeticii nu descrie modul meu de lucru. Astazi insa constat ca procesul pe care il experimentez  este absolut natural si "vine la pachet cu o constiinta a unitatii, a faptului ca a avea un corp nu ne separa, in mod real, de ceilalti.
Iata ce scrie Penney Peirce, lector si terpeut, specializata in lecturi psihice de peste 35 de ani:
" ...am constatat ca ii pot simti pe oameni in intregul meu corp, nu doar cu mintea mea. Procesarea informatiilor era mai lenta, dar conexiunea personala pe care o simteam cu ceilalti era mult mai profunda.
Cu alte cuvinte, am inceput sa simt ceea ce simteau clientii mei. Spre exemplu,[...] in timp ce tineam lecturi psihice, simteam frecvent simptomele fizice cum ar fi o angina pectorala sau o glezna luxata, auzeam in minte o muzica in cazul in care clientul meu avea o natura muzicala... Uneori experimentam texturi energetice, cum ar fi cea a nisipului, a cenusii sau a matasii si imi dadeam seama ca asa percepe realitatea clientul meu.
Am inceput sa numesc acest fenomen "impresii directe".[...]. Am invatat de asemenea sa nu ma las afectata de acest mod diferit e perceptie, caci de indata ce ma focalizam asupra corpului meu, bucurandu-ma de acesta, imi regaseam sinele natural relativ echilibrat."  Frecventa -Penney Peirce.
Subscriu la toate cele de mai sus, cu mentiunea ca am descoperit intre timp ca pot sa aleg modul cum percep informatia energetica, iar daca simt o durere sau senzatie in corp care nu e a corpului meu, cer sa mi se arate, sa vad cauza si solutia, mai degraba decat sa simt informatia. Asta merge mai bine, caci procesul de mai sus poate fi obositor...;)

Mai mult despre sedintele de consiliere si terapie aici:
http://eurynome999.blogspot.ro/2014/06/sedinte-de-terapie.html

Cu drag,
Terapeut holistic & Life Coach
Tel: 0746 165 813
E-mail: cristiana.dragomir999@gmail.com
Youtube:CRISTIANA DRAGOMIR ELTRAYAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu