duminică, 17 mai 2015

Glasul Naturii - un punct de vedere

Un proiect interesant , in care actori celebri "dau glas" elementelor naturii. 
In acest clip Julia Roberts interpreteaza chiar rolul Mamei Natura.
Desi nu subscriu in totalitate punctului de vedere "incisiv" al Naturii in acest clip - eu simtind ca suntem totusi interconectati si ca noi si natura ne influentam reciproc - este totusi aevarat ca actiunile noastre, pe termen lung, afecteaza mai mult specia umana decat mediul natural, care este intotdeauna pregatit sa se adapteze si sa evolueze.


"Unii imi spun <>. Altii imi spun <>. 
Sunt aici de mai bine de 4,5 miliarde de ani - de 22.500 de ori mai mult decat ati fost voi aici. 
Nu am nevoie cu adevarat de oameni. Dar oamenii au nevoie de mine.

Da, viitorul vostru depinde de mine. Cand ma ridic, si voi va ridicati. Cand cad, si voi cadeti. Sau…mai rau. 
Dar am fost aici de eoni.
Am hranit specii mult mai marete decat voi.
Si am infometat specii mult mai importante decat voi.

Oceanele MELE. Pamantul MEU. Raurile MELE curgatoare. Padurile MELE… 
Toate acestea va pot lua... sau va pot parasi.
Cum alegeti sa va traitifiecare zi - fie ca ma luati in consierare sau ma neglijati -  nu conteaza cu adevarat pentru mine.
Actiunile voastre vor avea consecinte asupra viitorului vostru. Nu al meu. 
Eu sunt natura.
Eu voi continua. 
Eu sunt pregatita sa evoluez!
Voi sunteti?"


Cu drag,

Tel: 0746 165 813
E-mail: cristiana.dragomir999@gmail.com
Youtube:CRISTIANA DRAGOMIR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu