marți, 21 aprilie 2015

Mesaj de la Pământ (de Ziua Pamantului)



"Dragi prieteni,

Eu sunt vocea pământului. Vă salut pe toţi cu bucurie. Îmi creşte inima când vă văd aici şi simt deschiderea voastră faţă de mine. De mult timp aştept să mă conectez cu voi. Noi suntem meniţi să ne dezvoltăm împreună şi împreună să parcurgem drumul spre o lume nouă, diferită.

Aş dori să ne întoarcem la originea reală a cooperării şi conexiunii noastre mutuale. Sunt o creatură vie. Sunt o fiinţă conştientă care v-a primit aici pe planetă în timpuri foarte vechi. Am fost receptivă la sosirea voastră aici pe pământ şi am vrut să învăţ şi să cresc datorită prezenţei voastre. Voi nu sunteţi de pe pământ, voi veniţi din stele. Voi purtaţi o lumină în voi care este nouă şi care inspiră pământul şi toate tărâmurile naturii de aici. Lăsaţi-mă să vă explic.


Ca  planetă am absorbit lumina din exterior. Lumina soarelui mă încălzeşte şi mă ajută să aduc mai departe viaţa pe planetă. Sunt inspirată de marea forţă a soarelui şi am nevoie de ea pentru a crea şi a susţine viaţa fizică la suprafaţa mea. Soarele este o stea. Voi sunteţi reprezentanţi ai soarelui. Voi purtaţi lumina stelelor în sufletul vostru şi aduceţi această lumină pe pământ pentru că v-aţi născut aici.

Care a fost scopul ca această lumină să coboare pe pământ? Care a fost intenţia din spatele venirii voastre? Voi sunteţi aici pentru a aduce lumina conştiinţei atât mie cât şi tuturor tărâmurilor naturii. Sunteţi aici pentru a ne trezi la viaţa interioară. Întrucât soarele fizic mă ajută să creez şi să susţin viaţa fizică pe pământ, lumina voastră stelară mă ajută să evoluez la nivel interior, să cresc în conştiinţă.

Pentru a vă oferi o ilustrare simplă a acestui principiu, cred că este ceea ce se întâmplă atunci când ţineţi în mână o floare şi vă uitaţi la ea cu uimire şi admiraţie. Vedeţi splendida frumuseţe a florii; simţiţi puritatea ei, îiadmiraţi culorile şi vă bucuraţi de parfumul ei. Floarea în sine nu este conştientă de frumuseţea sa, floarea este pur şi simplu ea însăşi. Dar din cauza admiraţiei voastre, a prezenţei voastre, a conştiinţei voastre care învăluie floarea, ceva se trezeşte în interiorul acesteia. Ea va începe să se experimenteze ca ceva frumos şi valoros. Ea se bucură de atenţia voastră şi o scânteie de lumină a sufletului se trezeşte în ea.
Veţi vedea că acele plante şi flori cărora le acordaţi o atenţie conştientă, pur şi simplu prin a vă bucura de ele şi prin a le îngriji, vor creşte mai bogate, cu o forţă de viaţă mai mare şi îşi dezvoltă rădăcini mai puternice în pământ. Voi sunteţi creatori. Prin gândurile, intenţiile şi conştiinţa voastră de sine sunteţi în stare să adăugaţi forţă de viaţă şi putere creatoare  naturii care trăieşte pe pământ. Acest lucru este exact ceea ce natura vrea să primească de la voi. Toate tărâmurile naturii încearcă să-şi crească conştiinţa de sine, pentru a ajunge la stele, a se conecta la ele şi a absorbi lumina stelară în ele.

Gândiţi-vă la animalele pe care le ţineţi în şi în jurul caselor voastre, animalele de companie. Atât de mulţi dintre voi aveţi o legătură specială cu ele. Ori de câte ori intraţi într-o relaţie apropiată cu un animal, veţi primi dragostea şi loialitatea lor necondiţionată. Animalul primeşte, de asemenea, ceva înapoi de la voi. Animalul este atins de prezenţa voastră umană, precum şi de un anumit tip de conştiinţă care aparţine oamenilor. Prezenţa voastră aprinde o scânteie de conştiinţă în fiinţa lor şi îi ajută să se dezvolte în evoluţia lor spre o mai mare conştiinţă de sine.
Totul în univers este în creştere şi în evoluţie către conştiinţa de sine. Conştiinţa de sine aduce mai aproape de conştientizarea unului, de propria divinitate a unului, de indestructibila lumină şi putere creatoare a unului. În univers totul creşte treptat spre acea stare de conştiinţă în care se realizează: Eu sunt parte a lui Dumnezeu. Eu însumi sunt Creator. Celebrarea capacităţii voastre creatoare divine şi mânuirea ei cu responsabilitate este scopul creării.

Voi sunteţi creatori, şi voi ca suflete aţi venit pe pământ să învăţaţi cum să lucraţi cu puterile voastre creative într-un mod conştient şi responsabil. Ca şi creatori, voi aţi fost meniţi să contribuiţi la evolutia mea, şi să inspiraţi tărâmurile naturii, care la rândul lor să vă ofere mai multe servicii şi binecuvântări pe plan material şi eteric. Când vă uitaţi la starea actuală a planetei, este greu să vă închipuiţi că odată intenţia iniţială a fost a unei cooperări reciproce între voi şi planetă.
Lucrurile nu s-au petrecut conform planului şi mulţi ar spune că lucrurile au mers prost. În acest moment însă, vă rog să vă amintiţi entuziasmul iniţial cu care v-aţi lansat în aventura noastră comună. Intenţia voastră iubitoare este încă vie în inima voastră, chiar dacă observaţi peste tot în jurul vostru că umanitatea şi-a folosit neînţelept puterile ei creatoare şi a adus prejudicii pământului din cauza asta. Omenirea a deviat cursul, a făcut un ocol, cum s-ar spune.

Iniţial, aţi venit pe pământ dintr-o mare sursă de Lumină, ca îngeri-copii. Aţi fost nevinovaţi şi puri, dar pe măsură ce călătoria voastră a progresat, aţi fost duşi în rătăcire. Omenirea a ajuns la un punct în care aceasta a refuzat să coopereze cu forţele naturii, plasându-se mai degrabă în opoziţie cu natura. Omenirea şi-a pierdut apoi conectarea şi rădăcinile în această mare unitate. Din frică, oamenii au căutat să câştige putere asupra altora şi asupra naturii, în scopul de a-şi asigura un loc pentru ei pe pământ. Am putea spune că a avut loc o cădere din Paradis. Deşi aţi avut iniţial intenţia de a servi viaţa pe pământ, de a o cultiva şi inspira cu puterile voastre creative, aţi ajuns acum să experimentaţi contrariul. În prezent, vedeţi ce se întâmplă atunci când natura nu mai este recunoscută ca un partener de viaţă în creaţie.
Lipsa de respect a umanităţii pentru natură şi planetă îi întristează profund pe mulţi dintre cei care citesc aceasta. Există tristeţe şi în mine pentru tot ceea ce s-a întâmplat. Tărâmurile naturii, atât animal, vegetal cât şi mineral, au absorbit o parte din întunericul şi negativitatea răspândită de omenire. Ele au experimentat în felul lor un sentiment de abandon, o fisură în sentimentul atotpătrunzător de unitate care a fost odinioară.

Ca şi până acum, în inima mea, există o iubire statornică şi compasiune pentru voi toţi, şi vă cer să simţi, de asemenea, compasiune pentru voi şi întreaga omenire. Sunteţi implicaţi într-un mare proces de învăţare. În orice astfel de proces este inevitabil să se facă greşeli. Sunt parte a creşterii şi învăţării care vă conduc pe căi ocolitoare şi fundături.

În aceste timpuri, conştiinţa colectivă a omenirii se schimbă. Există tot mai mulţi oameni în zilele noastre, care poartă în inima lor amintirea angajamentului original dintre om şi natură. Ei au o tăcută conştientizare despre adevărata şi binecuvântata relaţie în care oamenii au fost meniţi să intre cu mine, planeta lor de origine. Simţiţi din nou, cât de profund sunteţi conectaţi cu fiinţa mea.
Vă iubesc aşa de mult. Sunteţi îngerii mei de lumină, şi credinţa mea în voi încă nu s-a ofilit. Vă rog să mă recunoaşteţi şi să permiteţi energiei mele să curgă din nou prin voi. Sunt partenerul vostru de viaţă care merge chiar alături de voi pe calea încarnării voastre  pe pământ. Prin conectarea voastră mai profundă cu mine, prin împământarea voastră mai puternică, voi aduceţi lumina voastră stelară adânc în tărâmul material. Lăsaţi-o să strălucească şi să radieze şi ea va aduce pe pământ schimbările atât de necesare acum. Prin conectarea voastră cu mine din inimă, adevăratul vostru sine va ieşi la iveală. Fiecare fiinţă umană are o contribuţie unică de făcut în această mare aventură. Darul vostru unic mă inspiră, adaugă naturii forţă de viaţă şi inspiră şi alte persoane de asemenea."
Tel: 0746 165 813
E-mail: cristiana.dragomir999@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu