vineri, 30 ianuarie 2015

Seductie

Cineva imi scria zilele trecute: "Seductia este o vibratie joasa"; astazi, primesc din nou "Seductia este o vibratie joasa, periculoasa"...
"E ceva in aer" - imi spun -  si cuvintele incep sa se astearna pe hartie...
Ei bine, mie imi place seductia!Da!
Imi place sa-mi seduc iubitul (nu si pe ceilalti din jur -asta intr-adevar ar fi riscant) si imi place sa fiu sedusa de el...Asa...ca sa nu ne plictisim...
Imi place sa fiu vesela, vibranta,vie!
Si imi place placerea:  o inghetata, cand ma plimb prin parcuri uneori; soarele, indraznet, dezgolind si imbratisand; vantul, cu mangaierile lui; parfumul - pe piele, in flori, in bratele dragului meu; o baie calda si aaaaaaaaaaaa relaxaaaaaaaare;  si sa ma lafai in uitare, cu picioarele intinse in fotoliu, la un film bun.
In fiecare zi ma las sedusa de viata mea...cat mai mult!
Sa fie asta periculos?
Da...s-ar putea sa ma faca sa vreau sa raman AICI pentru totdeauna :)

Cu drag,



Tel: 0746 165 813
E-mail: cristiana.dragomir999@gmail.com
Youtube:CRISTIANA DRAGOMIR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu