joi, 3 noiembrie 2016

Tranzitiile Vindecarii cu Arhanghelul Raphael



"Eu Sunt cunoscut ca Arhanghelul vindecării precum și Arhanghelul Revelării Sufletului / Sintezei.


Eu îmi doresc să te sprijin, mai mult, în tranziția ta de întruchipare a Sufletului.
Eu te rog să primești prezența mea și să inspiri Lumina mea, adânc, în ființa ta, este încărcată cu vibrații de Iubire, coduri angelice și modele de trezire, special pentru tine.
Vindecarea oricărei forme se manifestă datorită trezirii, sintezei sau întruchipării Sufletului; vindecarea este martorul magiei Sufletului.
Atunci când eu îți trimit energii de vindecare pentru a te sprijini, Eu îți ofer Lumina mea, care poartă o intenție de întruchipare a unei cantități mai mari de Lumină, Iubire și Adevăr.
Lumina mea energizează intenția ta de vindecare, apoi, Eu mă conectez cu Sufletul tău, invitând un aspect al Sufletului tău să fuzioneze cu ființa ta.


Eu curăț energiile, astfel încât energia Sufletului tău să poată curge, cu o mai mare ușurință, liberă.
Experiența de vindecare este momentul în care Sufletul tău se integrează în ființa ta fuzionând cu intenția ta și cu intenția mea, crescând, astfel, coeficientul tău de Lumină și de vibrație energetică.
Tu devii un far de Lumină, ceea ce permite clarității și înțelegerii să apară, într-adevăr, într-o nouă perspectivă.
Pentru a rezuma, vindecarea este o tranziție de integrare sufletească cu aspectul tău fizic, creșterea Luminii în întreaga ta ființă și o transformare în perspectiva ta.
Acesta este modul în care Eu, Arhanghelul Rafael, lucrez cu tine, atunci când faci apel la energiile și asistența mea.
Cu explicația mea de vindecare, putem recunoaște, cu ușurință, că perioada Ascensiunii umanității și a Pământului se mișcă prin momentul Acum și în timpul anului 2017, fiind, mai ales la începutul anului, un proces profund de vindecare.
Am putea-o asemăna cu o vindecare globală, care începe în interiorul fiecărei persoane creând, în cele din urmă, schimbări și transformări în întreaga lume.
Pe măsură ce fiecare persoană din cadrul ființei lor se vindecă, încorporându-se ele însele, mai ferm, într-o perspectivă a Iubirii, experimentând eliberări enorme de modele energetice vechi din corpul mental, se va ivi o nouă perspectivă din adâncul Sufletului.
O nouă perspectivă va fi – obiectivul atins; acest lucru va fi resimțit ca o experiență de vindecare la toate nivelurile.
Vindecarea, care va avea loc, va fi între ființa fizică sau personalitate și Suflet.
Sufletul și personalitatea ta nu se opun reciproc, Sufletul tău iubește profund personalitatea ta, într-adevăr, tot ceea ce tu ești la un nivel fizic.
Sufletul și personalitatea ta necesită să fie aliniate din punct de vedere energetic, astfel încât acestea să vibreze în armonie.
Astfel, contopirea poate avea loc și, de asemenea, o formă de unire incasabilă, între Sufletul și personalitatea ta.
Cu această unificare, Sufletul poate transporta personalitatea în vibrațiile superioare ale Creatorului, pentru a avea acces la iluminare suplimentară.
Există o nevoie de vindecare în cadrul personalității tale, pentru a permite fluxul Sufletului tău și pentru a sprijini personalitatea ta în predarea, pe deplin, către Sufletul tău.
Predarea înseamnă să eliberezi atașarea de tot ceea ce știi că este adevărat, să ai încredere în Creator pentru a te ghida, împlini și ilumina în continuare.
Predarea înseamnă să obții o nouă perspectivă; este posibil să ai nevoie de un sprijin puternic din partea Luminii personalității tale, pentru elibera tot ceea ce nu mai este necesar.
Cu toate acestea, acest lucru îți va permite ție, altora și Pământului să vă vedeți într-un nou mod ca și cum o lume nouă este pregătită să fie descoperită și explorată.
Sufletul tău va primi vindecare și în timpul acestei perioade de ascensiune, deoarece Sufletul tău va cere să fie, pe deplin, energizat și împuternicit, pentru a fi prezent, alături de tine, în realitatea ta Pământească.
Sufletul tău dorește să colecteze toată înțelepciunea, cunoștințele și abilitățile pe care acesta le consideră de cea mai mare importanță și le descarcă în ființa ta.
Creatorul lucrează cu toate Sufletele, în acest moment, pentru a șterge toate formele sau orice formă de energie de separare, astfel încât aceasta se poate filtra în fiecare persoană pe Pământ.
Sufletul tău este, întotdeauna, conectat cu corpul tău fizic și circulă prin ființa ta oferind îndrumare, inspirație, în timp ce este prezent în corpul tău fizic.
Acest lucru va rămâne la fel, tranzițiile care vor avea loc sunt aspecte mai înalte ale Sufletului tău care fuzionează cu ființa ta fizică aducând mari cantități de Lumină, Iubire și Adevăr, care te vor face să simți noul, împuternicirea și inspirația din tine, va fi, pur și simplu, un aspect al tău propriu.
Aceasta va fi o transformare notabilă, cu o senzație similară cu o vindecare puternică, care, să provoace dispariția numeroaselor aspecte ale ego-ului și iluziilor.
Sufletul tău va fuziona cu mintea ta subconștientă, ceea ce înseamnă că toate credințele, din cea mai mare parte a vieții de zi cu zi, vor fi inspirate de Sufletul tău.
Acest lucru va însemna că toate convingerile purtate în conștiința umanității, de asemenea, vor cădea într-atât de departe, încât energia Sufletului fiecărei persoane va lucra cu conștiința omenirii, împărtășind Înțelepciune, Lumină și Iubire, pentru a reforma conștiința umanității.
Acest lucru va avea loc, în mod predominant, în timpul stării de somn al fiecărei persoane.
Fiecare Suflet are o misiune și scopul de a schimba conștiința umanității, deoarece aceasta permite multe limitări, care frânează umanitatea fără conștientizarea lor și scopul de a șterge aceste limitări și a le înlocui cu energii de susținere și conștiință, pentru a ajuta la Ascensiune.
Sufletul tău se va amesteca cu mintea ta conștientă, ceea ce va însemna că vei fi mai conștient de înțelepciunea, îndrumarea și prezența propriului tău Suflet și Sufletele celor cu care te conectezi la nivel fizic.
Contopindu-se cu mintea  conștientă, Sufletul fiecărei persoane ar putea crea o căutare a adevărului și o dorință de a aduce adevărul Creatorului în conștiința celorlalți.
Adevărul, care poate fi evidențiat, este Iubirea, Esența și Conștiința Creatorului, precum și aducerea percepțiilor false, care nu se aliniază cu Iubirea, la suprafață, pentru a fi recunoscute.
Într-adevăr, toată omenirea, în moduri diferite, va începe să caute adevărul Creatorului; ceea ce ei încearcă, de fapt, este o amintire a Creatorului.
Unii vor căuta în afara lor; acest lucru poate însemna că iluziile sunt revelate, alții vor căuta în ei înșiși, ceea ce se va manifesta, mulți oameni confruntându-se cu o înviorare a Ascensiunii și unire cu Creatorul, creând un sentiment de pace și liniște amplificate.
Contopindu-se cu mintea conștientă, Sufletele multor oameni vor experimenta o convingere în înțelegerea lor proprie, ca o expresie a Creatorului, în timp ce alții se vor găsi ei înșiși în căutarea noului, pentru a descoperi adevărul lor.
Sufletul fiecărui om va fuziona cu fiecare aspect al ființei lor, de la corpul lor emoțional la celulele corpului lor fizic, de la chakrele lor la capacitatea de a-și crea realitatea.
Pentru cei care s-au concentrat asupra evoluției lor spirituale, se vor materializa experiențe de vindecare puternice, activare interioară și a stărilor de iluminare .
Cu toate acestea, vor exista unii care nu se mai simt ca ei înșiși; ei nu mai recunosc cine sunt ei și nu se simt familiarizați cu lumea lor interioară și lumea exterioară, sentiment care va fi un simptom al personalității, gândurile și emoțiile rezistând prezenței mai înalte și mai depline a Sufletului.
Acest lucru poate însemna că ar putea începe o luptă interioară, că ego-ul încearcă să reziste schimbării, vindecării și transformării.
În aceste situații, este nevoie de Iubire de Compasiune profundă și ei vor suporta o capitulare în Lumina Sufletului.
Fiecare combinație a Sufletului cu corpul fizic și personalitatea este o tranziție de vindecare, care necesită să aibă loc și să fie experimentată, să manifeste libertate, expansiune și stări de iluminare.
Această tranziție de vindecare a fost, mult timp, așteptată și simbolizează îndreptarea umanității spre un nou nivel de conștiință spirituală și de existență.
Fiecare experiență este o tranziție de vindecare care trezește o nouă perspectivă.
Întreaga lume este pregătită să se vindece, pășind în puterea lor ca faruri puternice ale Luminii.
Vindecarea reprezintă zorii unei noi perspective, zorii de aducere aminte a Creatorului și a unei epoci de aur.
Eu te rog să fii conștient(ă) de faptul că această vindecare va dura ceva timp având în vedere schimbările subtile care au loc.
Eu, Arhanghelul Rafael, doresc să adaug unele îndrumări pentru a te sprijini în timpul tranzițiilor tale de vindecare:
  • Concentrează-te asupra  sau reține intenția de a ceda Sufletului tău atunci când realitatea interioară sau exterioară devine prea provocatoare, confuză, dureroasă sau copleșitoare.
  • În aceste vremuri, cheamă-mă pe mine, Arhanghelul Rafael, pentru a dizolva orice rezistență a personalității sau ego-ului, care ar putea cauza nealinierea cu Creatorul și Sufletul tău.
  • Cheamă energiile mele, Arhanghelul Rafael, pentru a îți entuziasma ființa cu Lumina mea, pentru a sprijini fiecare tranziție de vindecare care se deplasează prin Sufletul și personalitatea ta, astfel încât procesul să poată fi realizat cu ușurință și perfecțiune.
  • Cere-mi să sprijin tranziția de vindecare a conștiinței omenirii, prezența adevărului Creatorului, în curs de dezvoltare pe Pământ și eliberarea de iluzie.
  • Amintește-ți în fiecare zi că tu te vindeci în mai multe moduri decât ți-ai putea imagina, că acest lucru creează o Uniune mai mare, conștientizarea Sufletului tău și încurajarea unei noi perspective.

Repetă zilnic:

„Eu Sunt Unul (Una) cu Sufletul meu, o integrare deplină cu Sufletul meu se manifestă, Acum, cu ușurință și perfecțiune.

Gândurile mele, emoțiile, ființa fizică și întreaga manifestare, Totul este, Acum, pe deplin contopit cu Sufletul meu, prezența Sufletului meu este, Acum, mai luminoasă în interiorul ființei mele.

Eu Sunt, Acum, o integrare completă și manifestarea celei mai pure vibrații a Sufletului meu.”

Eu merg , Acum, cu tine prin fiecare moment al tranziției de vindecare. Arhanghelul Rafael"
Sursa

Pentru vindecare, recomandam: 




Cu drag,
CRISTIANA ELTRAYAN
Terapeut holistic & Life Coach
Tel: 0746 165 813
E-mail: eurynome999@gmail.com
Youtube:CRISTIANA ELTRAYAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu