miercuri, 10 aprilie 2013

Care e oferta ta?



De multe ori ne intrebam "De ce mi se intampla asta tocmai mie?" sau ne uitam la viata noastra si parca-parca nimic nu se leaga cum am dori.Poate repetam aceleasi tipare,poate iesim dintr-o relatie numai ca sa intampinam probleme similare in alta,poate ne confruntam cu oameni care - surpriza! - toti ne sacaie din acelasi punct de vedere!...
Evident,majoritatea oamenilor isi doresc abundenta, relatii armonioase, si un(o) partener(a) perfect(a),dar cand lucrurile nu se intampla chiar cum am vrea devenim furiosi sau dezamagiti si trecem brusc in postura de "victima a vietii".
Pornind insa de la teoria "what goes around comes around",cand lucrurile nu merg chiar pe roze putem sa incepem prin a ne intreba "Care este oferta mea?".
Ne-am putea imagina pe noi insine ca pe niste magazine care doresc sa atraga un anume gen de clienti.Sa presupunem ca acestia sunt reprezentati de oamenii si intamplarile la care aspiram.Asa cum e firesc,fiecare magazin se adreseaza unei nise de piata, deci ceea ce avem pe rafturi va atrage un anume gen de clienti.
Daca am constatat ca o buna perioada de timp au intrat in viata noastra oameni sa intamplari care ne creeaza neplaceri, primul pas este sa verificam "rafturile magazinului" nostru si sa vedem ce avem acolo care atrage acest gen de manifestari.
Poate partenerii abuzivi sunt atrasi de produsul "sunt o victima", care sta pe raft si s-a prafuit de cand e acolo,dar are grija sa atraga exact acel gen de "clienti" care doresc sa se simta mai siguri pe ei, controland pe altcineva. Poate oamenii care ne mananca timpul si energia solicitandu-ne sa-i "ducem in spate" au venit dupa produsul "vreau sa fiu apreciat cu orice pret" care se lafaie perfid pe rafturile magazinului nostru ,furnizandu-ne exact acel gen de "clienti" ce ne vor solicita toata energia,in schimbul aprecierii lor sau a sentimentului ca facem lucruri majore.
Si lista poate continua: produsul "seductie sexuala" atrage relatii bazate doar pe coordonata fizica, produsul "control excesiv" atrage situatii lipsite de iubire, bazate pe oprimare si neincredere etc.

E binevenita,deci,o verificare perioadica a "rafturilor" pentru a vedea care sunt produsele expuse, si inlocuirea celor ce ne vor atrage "clienti" nedoriti.Poate mai multa compasiune, atentie la sufletul celorlalti si empatie ar schimba usor-usor produsele de pe rafturi,impreuna cu o doza buna de autoevaluare SINCERA.
De obicei e greu sa facem asta de unii singuri , fara o practica indelungata a introspectiei,dar din fericire piata este acum plina de "produse" care ne pot ajuta,de la carti ("Fata intunecata a cautatorilor de lumina" - Debbie Ford, face o curatenie frumoasa in rafturi) pana la workshop-uri de dezvoltare personala care ne ajuta sa "lucram" cu noi insine.Chiar si o detoxifiere periodica ,atat alimentara cat si emotionala (reparcurgerea intamplarilor si sentimentelor din ultimul an,spre ex.),poate face minuni iar pentru feed-back cred ca fiecare avem macar un prieten SINCER, care sa functioneze drept oglinda :)
Deci, care este oferta ta?


Cu drag,

Cristiana Dragomir

Consilier dezvoltare personala sia rmonizare energetica

Tel: 0746165813

E-mail:cristiana.dragomir999@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu